.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تولید بیش از 100 عنوان برنامه در رادیو مازندران/ اولین رادیوی 24 ساعته در کشور
معاون صدای مازندران با بیان اینکه رادیو مازندران ۲۴ ساعته فعال است و اولین رادیویی بود که ۲۴ ساعته شد، گفت: در رادیو مازندران بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه رادیویی داریم.

به گزارش شمال نیوز، بهرام دارابی معاون صدای مازندران به مناسبت روز رادیو اظهار کرد: در رادیو مازندران بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه رادیویی داریم.

 

وی با بیان اینکه در مازندران بر اساس فصل، برنامه‌ها را برنامه‌ریزی می‌کنیم، گفت: اکنون هم مهم‌ترین برنامه‌ها در ماه رمضان هم برای افطار و هم سحر و همچنین برای اذان ظهر ویژه برنامه قرآنی ترنم وحی در حال اجر است.

 

معاون صدای مازندران با اشاره به اینکه بعد از ماه رمضان و تعطیلات عید فطر ویژه برنامه صبحگاهی و عصرگاهی داریم، خاطرنشان کرد: بعد از پایان عید فطر هم ویژه برنامه اجتماعی انتخاباتی به نام برای ایران، برای مشارکت هرچه بیشتر مردم در انتخابات در زمان عصر تولید می‌شود، بعد از آن ویژه برنامه گلبانگ ساحل را از ۲۱ خرداد شروع و تا قبل از ماه محرم اجرا می‌کنیم که بیش از ۴ هزار و ۱۰۰ ساعت در قالب‌های مختلف تولید برنامه داریم از جمله مسابقه، نمایش، سرگرمی و موضوعات مختلف که با مسائل استان در ارتباط است.

 

دارابی با بیان اینکه الویت برنامه‌های ما هم در استان بر اساس شعار سال ۱۴۰۰ است، بیان کرد: تولید برنامه‌ها بر مبنای امیدآفرینی است، توجه به صنعت، توسعه، فرهنگ بومی، تحقق شعار سال و منویات رهبری جز مهمترین موضوعات برای تولید برنامه در سال ۱۴۰۰ است.

 

وی با اشاره به اینکه رادیوی مازندران در سال گذشته در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی بیش از ۱۵ جایزه را کسب کرد، بیان کرد: البته با توجه به شرایط کرونا اکثر جشنواره‌ها لغو شد، سهم مازندران در این زمینه قابل تقدیر است، در بین مراکز استانی هم رادیو مازندران جایگاه بالایی دارد، مخاطبین هم حرفه‌ای هستند و حدود ۴۰ درصد از مازندرانی‌ها شنونده رادیو مازندران هستند.

 

معاون صدای مازندران با بیان اینکه برنامه‌های تعاملی هم داریم که توسط مخاطبین انجام می‌شود مانند برنامه من و رادیو، افزود: مخاطبین برنامه‌های خود را تولید و ارسال می‌کنند که با اسم آنها پخش می‌شود، پیام‌هایی که مخاطبین ارائه می‌کنند به عنوان برنامه‌های تعاملی تهیه می‌شود.

 

دارابی افزود: در اواخر سال ۹۹ یک برنامه که گزارشگران آزاد و افتخاری شهرستان‌های ما هستند، تمام رویدادهای شهرستان را داوطلبانه ارائه کردند و در سه باکس خبری پخش می‌شود، یک باکس جدید خبری که اضافه شد ۱۰۰ ثانیه خبر در مازندران  است که هم در رادیو مازندران پخش می‌شود.

 

وی با بیان اینکه مهم‌ترین شاخصه‌های برنامه های رادیو مازندران امیدآفرینی و نشاط نیز است، بیان کرد: برنامه‌های طنز خوبی هم در رادیو مازندران داریم که در ایام بعد از ماه رمضان پخش می‌شود، نمایش‌های فاخری در زمینه کشتی مازندران در حال تولید است که برای تابستان پخش می‌شود، همچنین نمایش ده قسمتی در خصوص مفاخر دینی مازندران در دست تهیه است.

 

معاون صدای مازندران با اشاره به اینکه نمایش کارآفرینی و تحقق شعار سال موضوعات محوری ما است، افزود: موضوعاتی مثل دفاع مقدس، سردار سلیمانی جز مهمترین نمایش سال ۱۴۰۰ است که تولید می‌شود.

 

دارابی خاطرنشان کرد: بر مبنای سیاست‌گذاری سازمان برنامه‌ها را پیش می‌بریم، اکنون هم بر اساس مناسبت‌های تقویمی تولید برنامه می‌کنیم، رادیو مازندران ۲۴ ساعته فعال است و اولین رادیویی بود که ۲۴ ساعته شد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.